wtorek, 31 marca 2015

Schudnąć?

Wreszcie podjęłam decyzję w jaki sposób zmienić Swoje życie. Zaczęłam walkę ze zbyt dużą ilością kilogramów. Może i nie narzekam na zbyt dużą nadwagę, ale na pewno warto kilka kilogramów stracić, zwłaszcza, że zbliża się wiosna i wreszcie pora założyć krótkie ciuchy. Jak zaczęłam? Bardzo prosto. Przede wszystkim motywacja to podstawa, postawiłam, więc sobie cele, jakie mam zamiar zrealizować i myślę, że na pewno mi się uda. Trochę się bałam, że szybko znudzi mi się całe to odchudzanie, jednak uwierzyłam w siebie, stanęłam przed lustrem i powiedziałam: „Dam radę!” Co więcej nie będę ćwiczyć samotnie, ponieważ zapisałam się do siłowni i tam wraz z całą grupą będę żyć aktywnie? Dzięki takim zasadom myślę, że bardzo szybko uda mi się osiągnąć cele, o jakich zawsze marzyłam, a jakie dotychczas wydawały mi się trudne do zrealizowania. 

1 komentarz:

  1. Dam radę schudnąć, wierzę w to :)
    Pozdrawiam :)
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń