poniedziałek, 28 grudnia 2015

Piękne, jędrne uda

Marzenie o jędrnych udach, o braku nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej na udach wcale nie musi być niczym nieosiągalnym. Ja osobiście spróbowałam ćwiczeń dedykowanych właśnie udom i to okazało się jak najbardziej właściwym krokiem. Jakie to ćwiczenia? Na pewno w tym miejscu można wskazać na pełne przysiady, na półprzysiady, przysiady z unoszeniem kolan, przysiady w rozkroku, przysiady z wyskokiem, wypady w tył, wypady w przód, wznoszenie nóg w podporze, wznoszenie ugiętej nogi czy też przenoszenie nóg w klęku podpartym. To dziesięć ćwiczeń, które stosowane w sposób regularny zapewniają bardzo dobre efekty zwalczania nadmiaru tkanki tłuszczowej na naszych udach. Zasadniczo więc jeśli sięgać po jakieś sposoby na bardziej jędrne uda, to niechaj to będą po prostu sposoby skuteczne jak powyższe ćwiczenia.

1 komentarz:

  1. znasz może jakieś suplementy lub odżywki które chroniłyby skutecznie stawy, podczas wykonywania takich ćwiczeń? Mam wrazenie, ze one bardzo obciażają moje nogi ;/

    OdpowiedzUsuń