wtorek, 27 października 2015

Jesienna nuda w sporcie?


Niestety niekoniecznie mogę powiedzieć, że kocham jesień i zimę. Przeciwnie jestem zwolenniczką gorącego lata, albowiem tylko wtedy chce mi się w stu procentach żyć. Inne miesiące często są dla mnie trudne, nie mam ochoty na aktywność, niekoniecznie dobrze się odżywiam i ogólnie nic mi się nie chce. Oczywiście, jak łatwo się domyślacie, nie odbija się to pozytywnie na moim ciele, zdrowiu, ani też kondycji. Każdej wiosny od nowa muszę się odchudzać, przechodzić na dietę i budować utraconą kondycję. 

Tym razem stop!!

W tym roku jednak wraz z jesieniom złożyłam sobie pewne postanowienie. Przede wszystkim przestanę być leniem zimowym i nie będę brać przykładu z niedźwiedzi, które tylko śpią. Muszę zmienić swoje przyzwyczajenia a na pewno wyjdzie mi to na dobre. Przede wszystkim przestaję uważać, że jesień jest nudna wszak jest bardzo piękna! Po drugie wcale nie muszę rezygnować ze sportu, wystarczy tylko iść z przyjaciółką na siłownię. Dieta także się przyda. Mało słodyczy, wiele warzyw i owoców, chociażby tych suszonych. Naturalnie przyda się też motywacja. Wierzę, ze ta jesień oraz zima po prostu będą inne, aniżeli dotychczasowe

A jakie są Wasze postanowienia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz